De allereerste lente deals van Amazon.com.be

Amazon België's allereerste Lente Deals vinden plaats van 20 maart tot 25 maart, met kortingen tot wel 40%.

14/03/2024 | Brussel

Tientallen duizenden deals worden aangeboden in elke categorie, inclusief topmerken zoals Samsung, Sony en Lego.

Amazon Lente Deals biedt honderdduizenden aan besparingen.

Bezoek amazon.com.be/springdealdays vanaf vandaag voor de beste tips om de juiste deals voor jou te vinden. Prime-leden kunnen genieten van snelle en betrouwbare levering bij Prime-eligible deals.

Prime-leden krijgen ook exclusieve toegang tot beperkte WOW! Deals van topmerken, met elke dag nieuwe deals in verschillende categorieën gedurende het evenement.

BRUSSEL 00.01 uur vrijdag 15 maart 2024 – Amazon biedt deze week grote besparingen op alles wat klanten nodig hebben met de allereerste Lente Deals op Amazon.com.be. Klanten kunnen dit voorjaar dat winnende gevoel krijgen, met het winkelevenement live vanaf 00:00 uur op woensdag 20 maart tot 23:59 uur op maandag 25 maart 2024, met kortingen tot 40% op lente-musthaves. Klanten kunnen tienduizenden geweldige deals vinden in een scala aan populaire categorieën, waaronder elektronica, huis & tuin en speelgoed.

Amazon Lente Deals bieden een geweldige kans voor degenen die zich willen voorbereiden op de lente met een nieuwe garderobe of de benodigdheden om hun voorjaarsschoonmaakplannen te ondersteunen. Of, voor degenen die op zoek zijn naar cadeautjes voor Pasen of degenen die zichzelf gewoon willen verwennen met iets speciaals en flink willen besparen. Amazon.com.be biedt veel geweldige kortingen op alles, van elektronica en huis & tuin tot speelgoed en nog veel meer. Gecombineerd met snelle en handige verzendopties worden producten in een mum van tijd geleverd.

Geweldige waarde in elke categorie

De Amazon Lente Deals bieden tienduizenden deals op must-have items uit een breed scala aan categorieën:

Baby: Bespaar tot 70% op een selectie van producten van Fisher-Price en Netatmo.

Beauty: Bespaar tot 20% op schoonheidsproducten, waaronder Remington, Philips en meer.

Camera: Bespaar tot 30% op Olympus, Pentax en meer.

Elektronica: Bespaar tot 30% op elektronica van Bose, Sennheiser, Sony, Samsung en meer.

Premium beauty: Bespaar tot 60% op premium en professionele schoonheidsproducten, waaronder Hugo Boss-parfums, Elizabeth Arden, TIGI en meer.

Home: Bespaar tot 30% op een selectie van producten voor je interieur van Joseph Joseph, Tefal, Villeroy & Boch, en meer.

Huishoudtoestellen: Bespaar tot 25% op een selectie van producten van Kärcher, Blanco en meer.

• Groot elektro: Bespaar tot 35% op Samsung, Bosch en meer.

Keuken: Bespaar tot 30% op vloerreinigers en klein eletro van Ninja, Tefal, Philips, De'Longhi en meer.

Persoonlijke verzorging: Bespaar tot 50% op elektrische tandenborstels van merken zoals Oral-B en Philips en tot 40% op scheer- en ontharingsproducten van Philips, Braun en meer. Bespaar tot 35% op haarverzorgingstoestellen van ghd, Remington en meer.

Sport: Bespaar tot 40% op watersportuitrusting, sportkleding en slimme horloges van Columbia, Osprey, Garmin en meer.

Speelgoed: Bespaar tot 40% op speelgoed van Lego, Mattel, Playmobil en meer.

Elke dag beter met Amazon Prime

Amazon Prime biedt de beste winkelervaring, prijsbesparingen en entertainment aan meer dan 200 miljoen betalende leden wereldwijd. Prime leden in België genieten van onbeperkte toegang tot bekroonde films en TV series zoals The Lord of the Rings: The Rings of Power met Prime Video, gratis games en in-game content met Prime Gaming en nog veel meer. De basis van het Prime-lidmaatschap is onbeperkte snelle en gratis levering. Het Amazon Prime-lidmaatschap op Amazon.com.be kost €2,99 per maand of €25 per jaar, en klanten kunnen zich ook aanmelden voor een gratis proefperiode van 30 dagen op www.amazon.com.be/prime. Bovendien zullen Prime-leden tijdens Lente Deals exclusieve toegang krijgen tot tijdelijke WOW!-deals van topmerken, waarbij elke dag nieuwe deals in verschillende categorieën worden aangeboden gedurende het hele evenement

Ga naar amazon.com.be/springdealdays voor meer informatie over Amazon Lente Deals.

- EINDE –

Voor verdere informatie kunt u contact opnemen met:

Perskantoor Amazon BE: amazon@talkie.be

Over Amazon
Amazon wordt geleid door vier principes: klantgerichtheid in plaats van focus op concurrenten, passie voor innovatie, toewijding aan operationele uitmuntendheid en langetermijndenken. Amazon streeft ernaar 's werelds meest klantgerichte bedrijf, 's werelds beste werkgever en 's werelds veiligste werkplek te zijn. Klantrecensies, 1-Click-winkelen, gepersonaliseerde aanbevelingen, Prime, Fulfilment by Amazon, AWS, Kindle Direct Publishing, Kindle, Career Choice, Fire tablets, Fire TV, Amazon Echo, Alexa, Just Walk Out-technologie, Amazon Studios en The Climate Pledge zijn enkele van de dingen die door Amazon zijn geïntroduceerd. Voor meer informatie, bezoek https://www.aboutamazon.eu/ en volg @AmazonNews.

Prime leveringen

Snelle, gratis bezorging van alle Prime-bestellingen is mogelijk dankzij Amazons wereldwijde transportnetwerk, dat wordt aangedreven door een combinatie van innovatieve technologie, transportdiensten, toegewijde medewerkers en partners. Amazon blijft dit netwerk over de hele wereld opbouwen, innoveren en opschalen - van spoorwegen en vrachtwagens tot vliegtuigen, bestelwagens en meer - terwijl de focus ligt op de veiligheid, het welzijn en de carrièremogelijkheden van de mensen en partners die werken tijdens de reis van een Amazon pakket. Amazon.com.be gebruikt recyclebare papieren zakken en kartonnen enveloppen met 100% gerecycleerd en 100% recyclebaar papier als vulling voor bestellingen die worden verzonden vanuit Amazon's Fulfilment Centers.